آیت‌الله خاتمی گفت پسرم غربزده است +فیلم

در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مطرح شد/توصیه آیت‌الله خزعلی درباره فرزندان هاشمی:

 آیت‌الله خاتمی گفت پسرم غربزده است

7517.jpgپسر و دختر شما چه کردند؟ در خاندانشان بالا نشسته بود من رفتم پیش ایشان، گفتم جناب آقای هاشمی من به شما می‌گویم طبق قانون عمل کنید. علی علیه‌السلام زیر قانون است، شما بالای قانونید؟ هم خودتان و هم فرزندانتان. هرچه قانون می گوید عمل کنید. قانون درباره ثروت هرچه می گوید، عمل کنید. شما فوق قانون نیستید. علی[علیه‌السلام] با یک نفر یهودی پیش قاضی می‌آید آن قاضی قدری به علی[علیه‌السلام] احترام می کند، دیدند پرخاش می کنند چرا به من احترام بیشتر گذاشتی ما مدعی و مدعی علیه هستیم چرا بیشتر گذاشتی؟ اینطوری است

  
ادامه مطلب ...

بزرگ‌ترین جمعیت در تاریخ تهران علیه موسوی تظاهرات کرد

حقیقت‌جو و مجری بی‌طرف! سی‌ان‌ان حریف مرندی نشدند
بزرگ‌ترین جمعیت در تاریخ تهران علیه موسوی تظاهرات کرد   

عاشورا روز عزاداری بود، عاشورا سالروز شهادت نوه پیامبر اسلام(ص) است. عاشورا روزی مقدس در ایران است. این تظاهرات سیاسی در روز عاشورا به مذاق اکثریت ایرانی ها خوش نیامد. به نظر من، به طور کلی تظاهرات در انتقاد از آقای موسوی که روز چهار شنبه برگزار شد، نقطه عطفی بود

  
 

ادامه مطلب ...

ساندیس و عشق و مستی...

با مدعی مگویید، اسرار عشق و مستی

زیرا که طعم ساندیس، شهد است راستی راستی!

 ای کاش میر میدید، انبوه عاشقان را

تا بی خبر نمیرد، از درد خود پرستی

ادامه مطلب ...

من یک ایرانی مسلمانم

یه روزی مردم ریخته بودن تو خیابونا مرگ بر شاه میگفتن انقلاب شد
از اون موقع به بعد اون مردم همش مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل میگفتند
تو راهپیماییها و تظاهرات و ...
اون موقع میر حسین و کروبی خاتمی و  ... هم تو همین مردم بودند مرگ بر آمریکا میگفتند
مرگ بر اسراییل میگفتند اون موقع نمیگفتند نه غزه نه لبنان فقط میگفتند استقلال آزادی
جمهوری اسلامی .
یه عده هم البته بودند که اون موقع ها هم میگفتند جمهوری ایرانی .
مردم دوستشون نداشتند خود مردم به جمهوری اسلامی رای دادند البته اون موقع دشمنامون به فکرشون نرسیده بود که بگن تقلب شده .
یا شایدم وطن فروش کم بود
سالها گذشت یه اتفاقاتی که افتاد کاری باهاش نداریم ولی همون مردمی که یه روز میگفتن مرگ بر شاه مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا الان دارن میگن مرگ بر میر حیسن مرگ بر کروبی مرگ بر خاتمی  و اونایی که همون موقع با امام مخالف بودن با جکمهوری اسلامی و نهضت خمینی مخالف بودن شدن حامی سر سخت آقایون . 

مگه تو این مدت کم چکار میشه کرد دوستامون بشن دشمن و دشمنای قسم خورده بشن دوست بهتر از انقلاب و جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان . 

شایدم ما حواسمون نبود آقایون تو همون مدت 20 سال سکوت به قول خودشون داشتن برنامه ریزی میکردند. 
آقای موسوی کسانی که دارن از شما تو رادیو تلویزیون خارجی و بیگانه از شما تعریف و تمجید و
بد تر از همه حمایت میکنن دستشون به خون هزاران جوان ما آلودست
تو بیانیه میدی که با هیچکس در ارتباط نیستی برا هیچکس کارت نمیفرستی
من موندم تو چجوری میخواستی رییس جمهور بشی ؟؟ 

 تو داری با کارات اونارو خوشحال میکنی ولی قبول نداری . 

حرف ما رو قبو نداری ببین دوستای عزیزت تو bbc و voa چی میگن شاید حرف اونا رو قبول کنی . 


هرچند الان بعد از اون حضور باشکوه مردم خودتم فهمیدی بیخودی شلوغش کردی
جالب اینجاست به خودتون تلقین میکنین اینا همه عوامل نظام و لباس شخصی و نمیدونم 100 چیز دیگه هستن .  

به خدا ایران خیلی بزرگتر از اینه که تو فکر میکنی ایران فقط تهران نیست و تهرا فقط اون دو تا خیابون که خودت خوب میدونی نیست . ( تو نقشه نگاه کنی میفهمی) 

از نظر شما ما همه شدیم لباس شخصی و شما انقلابی .

 بابا بسه دیگه ما اینایی که تو با اون دو تا احمق (سازگارا و مخملباف کودن و میگم سوتفاهم نشه با اون دوتا دیگه) میگی نیستیم  


من نه لباس شخصیم نه مامور و نه ...
من یک ایرانی مسلمانم    

که عشقم وطنم دینم و مذهبمه

 

تا ساندیس داریم بمب هسته ای می خواهیم چه کار؟

دل نوشته ای از حسین قدیانی فرزند شهید اکبر قدیانی:

تا وقتی حاکم، «علی» است، راهپیمایی‌های ما، همه حکومتی است.

 چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، همان اتوبوسی بود که پدرم را برد جبهه. پلاک اتوبوس ایران 11 نبود. از آن قدیمی‌ها بود، نه از این لیزری‌ها. پلاک اتوبوس «BB-C068028H» بود و پلاک پدرم در جبهه AK-  S022-91H»». من با همین اتوبوس رفتم راهی سرزمین نور شدم و بوسه زدم بر خاک کرخه نور. امسال عید باز هم با همین اتوبوس می‌خواهم بروم جنوب. من هنوز هم سوار هوندا 125 پدرم می‌شوم. پدرم روی همین موتور، موتور ضدانقلاب را در همین خیابان‌های تهران پایین آورد. 200 کلاهک هسته‌ای اسرائیل، حریف هوندا 125 پدر من نشده‌اند!. پدر من روی همین موتور به شهادت رسید ولی اجازه نداد که آبادان «عبادان» شود و خرمشهر «المحمره»؛
زیر لاستیک هوندا 125 پدر من هنوز هم دارد استخوان‌های آمریکا خرد می‌شود. امروز هم فتنه‌گران، از صدای هوندا 125 «بابااکبر» بیشتر از هیبت ماشین‌های ضدشورش نیروی انتظامی می‌ترسند.

ادامه مطلب ...